loading...

نقد فیلم

نقد فیلم های سینمایی روز ایران و جهان

طراحی سایت ارزان و حرفه ای را از کجا سفارش دهیم؟

خدمات طراحی سایت ارزان و حرفه ای یکی از آن خدماتی است که نمونه های با کیفیت آن کم پیدا می‌شود. اگر بتوانیم مجموعه ای را پیدا کنیم که خدمات طراحی سایت با قیمت ارزان را ارائه دهد در مدت زمان کوتاهی می توانیم با هزینه بسیار کم یک وب سایت برای فروشگاه یا شرکت خود داشته باشیم. دنیای دیجیتال دنیای بسیار بزرگی است که هر کس وارد آن می شود از شگفت انگیز بودن آن حیرت زده خواهد شد. این که یک سایت را با قیمت مناسب سفارش دهیم و پس از مدت کوتاهی به بهترین شکل و حرفه ای ترین و با کیفیت ترین سایت ممکن را تحویل بگیریم، برای خیلی از کارفرماها به یک آرزو تبدیل شده است. اما مجموعه کول آرت همیشه خدمات طراحی سایت ارزان قیمت خود را با کیفیتی بسیار بالا به مشتریان خود ارائه کرده است.

او با طراحی سایت ارزان و حرفه ای همواره برای رسیدن به هدف خود که توسعه کسب و کار اینترنتی است گام برداشته است. با حذف واسطه ها، امکانات طراحی کم استفاده و استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، می توانیم در مدت زمان کوتاهی (5 تا 12) یک وب سایت کاملا حرفه ای، با امکانات به روز، قابل گسترش و مطابق با نیاز شما طراحی کنیم. روز).

ارزان بودن طرح به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. قطعا کیفیت سایت و کارایی بالای آن اولویت اصلی ماست که همیشه به آن پایبند بوده ایم.

چرا طراحی سایت ارزان و حرفه ای؟


ما ادعا می کنیم که وب سایت هایی که برای شما طراحی می کنیم کاملاً حرفه ای هستند. زیرا:

آنها کاملاً واکنش گرا هستند و در همه صفحه ها از جمله موبایل، تبلت، دسکتاپ و موارد دیگر بهینه و مناسب به نظر می رسند.
سرعت و امنیت خوبی دارند
آنها متناسب با خواسته ها و نیازهای کارفرما هستند
توسعه پذیری: توجه داشته باشید که توسعه پذیری بسیار مهم است و زیرساخت توسعه آینده وب سایت شما را تضمین می کند.
شما به تیم ما وابسته نخواهید بود: حتماً نام سیستم سازهای اختصاصی یا سایت سازهای تخصصی را شنیده اید، استفاده از آنها شما را برای توسعه سایت خود به یک شرکت وابسته می کند. روش کار ما استفاده از سیستم بین المللی وردپرس است که در تمام دنیا شناخته شده است. بعد از طراحی سایت، زمانی که نیاز به توسعه وب سایت خود دارید، به غیر از تیم مدیریت سایت، ده ها شرکت دیگر وجود دارند که می توانند کار شما را توسعه دهند و به هیچ وجه وابسته نخواهید بود.

اما به دلیل ارزان بودن نرخ ها می توان به دلایل زیر اشاره کرد:

واسطه ها را حذف کنید
استفاده از یک طرح اولیه و سبک (در ابتدا نیازی نیست که ویژگی های زیادی به وب سایت خود اضافه کنید تا هزینه های آن را جذب کنید. به عنوان مثال، ممکن است اصلاً نیازی به داشتن یک سیستم چند فروشنده نداشته باشید. این موارد را در مراحل اولیه بررسی کنید. مذاکرات خواهد شد.)

طراحی وب سایت ارزان با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس، جوملا و دروپال

این یک روش کاملا بهینه و تخصصی است برای اجرای چنین پروژه هایی از سیستم ها استفاده می شود

مدیریت محتوا به متخصصان و توسعه دهندگان وب سایت نیاز دارد

امنیت و کیفیت طراحی سایت ارزان باید به طور کامل ایجاد شود.

امروزه وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است و تقریباً 75 میلیون وب سایت برای مدیریت محتوای سایت خود از وردپرس استفاده می کنند و جالب اینکه این تعداد در سراسر جهان در حال افزایش است.
راه اندازی وردپرس رایگان است و شما به راحتی می توانید هزاران افزونه مفید و قالب قابل انعطاف را در اینترنت پیدا کنید و به راحتی وب سایت خود را بدون نوشتن یک خط کد راه اندازی کنید.

تیم آرتا مدیا دارای چندین سال دانش و تجربه در پیاده سازی وب سایت های باکیفیت با استفاده از وردپرس می باشد.

دلیل محبوبیت وردپرس برای طراحی سایت ارزان


در این بخش دلایلی را بیان خواهیم کرد که چرا باید وب سایت وردپرس خود را اجرا کنیم.

1. محبوب ترین CMS در جهان
وردپرس بیشترین سهم را در بازار سیستم های مدیریت محتوا دارد و در حال حاضر بیش از یک چهارم کل وب سایت ها را در اختیار دارد. در نتیجه، بسیاری از کاربران از قبل با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا هستند و نیازی نیست که هنگام ایجاد یک سایت جدید، زمان زیادی را برای آموزش کارکنان صرف کنید.

2. منبع باز و قابل توسعه
وردپرس هیچ هزینه ای برای دانلود، نصب و ارتقا ندارد. بیش از 50000 افزونه وردپرس (اغلب رایگان) مانند نمایش اسلاید، فرم های تماس، بهینه سازی سئو و غیره وجود دارد که می توانید از https://wordpress.org دانلود و نصب کنید.

3. انعطاف پذیری بالا، امکان تنظیم و سفارشی سازی
وردپرس محبوبیت زیادی دارد زیرا با چارچوب انعطاف پذیر خود به طراحان و توسعه دهندگان امکان ایجاد و اصلاح طرح ها و برنامه های مختلف را می دهد و به راحتی می توان آن را با برنامه ها و افزونه های نوشته شده توسط برنامه نویسان و به طور مکرر برای وب سایت ترکیب کرد. وردپرس برای پاسخگویی به خواسته های بسیاری از کاربران پیاده سازی شده است و وب سایت ها دیگر توسط افزونه های شرکتی محدود نمی شوند.
تیم ما تجربه کافی در گسترش عملکرد وردپرس و معرفی و نصب افزونه های کاربردی برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد مشتریان خود دارد.

4. ساخته شده برای همه، نه فقط توسعه دهندگان وب
قبل از اینکه وردپرس به یک CMS محبوب برای توسعه وب سایت تبدیل شود، برای وبلاگ نویسان معمولی که دانش زیادی از برنامه نویسی و کدنویسی نداشتند توسعه داده شد. به همین دلیل، بسیاری از اجزای رابط کاربری آن ساده و قابل استفاده هستند و دستورالعمل های مکتوب برای یادگیری آسان و نحوه استفاده از ویژگی های وردپرس در دسترس است. تیم رسانه آرتا می تواند تمام پیچیدگی های راه اندازی و سفارشی سازی وب سایت شما را انجام دهد. تمام کاری که باید انجام دهید
، این است که محتوای صفحات، پست ها، ویجت ها و ... را برای ما ارسال کنید و در عرض یک روز وب سایت خود را دریافت خواهید کرد. آرتا مدیا راهنمای کاربری مکتوب و تصویری را برای مشتریانی که وب سایت سفارش می دهند ارسال می کند.

5. هزینه های راه اندازی و نگهداری کمتر
در مقایسه با سایر CMS های منبع باز مانند دروپال و جوملا، وردپرس هزینه های راه اندازی، سفارشی سازی و نگهداری کمتری دارد. همچنین در صورت نیاز به سفارشی سازی یا توسعه بیشتر در آینده، یافتن طراحان و توسعه دهندگان وردپرس نسبتا ساده تر است. در نتیجه، مجبور نیستید با یک وب سایت ثابت یا یک CMS اختصاصی دست و پنجه نرم کنید.

وردپرس می تواند گزینه خوبی برای رضایت مشتری باشد.

طراحی سایت ارزان و در عین حال تخصصی در تهران می باشد. ما از لحظه ثبت سفارش توسعه وب سایت در کنار شما هستیم و در کمترین زمان ممکن سایت شما را به صورت حرفه ای توسعه می دهیم. خدمات طراحی سایت تهران را به ما بسپارید.
هر سایتی که فکرش را بکنید!
یکی از مهم ترین مشکلاتی که با شرکت های طراحی سایت دارید، ناتوانی شرکت طراحی سایت در ایجاد وب سایتی است که نیازهای شما را به طور کامل برآورده کند. اگر این شرکت ها توانایی داشته باشند، هزینه های گزافی از شما دریافت خواهند کرد.

اما ما در شرکت طراحی سایت آریا تهران به داشتن قابلیت های لازم برای طراحی هر نوع سایتی که در ذهن شما بی نقص به نظر می رسد افتخار می کنیم. آن هم با هزینه بسیار کمتر و زمان بسیار کمتر در مقایسه با رقبا. فرقی نمی کند ایده قالبی که در ذهن دارید را از themeforest گرفته باشید یا از یک سایت ایرانی. هر ایده ای برای طراحی سایت در ذهن داشته باشید، در اسرع وقت و با کمترین قیمت با ضمانت بازگشت وجه آن را انجام خواهیم داد.

برنامه نویسان PHP پروژه های وب را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا طراحی می کنند

وردپرس طراحی سایت ارزان را با کیفیت عالی از تیم سا سوت وب راه اندازی کرد

این کار با عملکرد مناسب و پشتیبانی عالی انجام می شود.

در واقع، ارزان ترین طراحی برای وب سایت شما می تواند:
در صدر سایت هایی باشید که مشتریان به دنبال آن هستند و در صورت تمایل کالا و خدمات شما خریداری می شود.

با توجه به رشد روزافزون استفاده از اینترنت و نقش آن در رونق کسب و کار و جذب مشتری

جدید، سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند از ارزان ترین روش های بازاریابی باشد

دستیابی به این امر نیازمند متخصصان سئو و بهینه سازی است

طراحی سایت مورد استفاده با قیمت مناسب.

سفارش ساخت سایت و تحویل سایت


برای خرید سایت کافی است یک مورد را از لیست قیمت پایین صفحه انتخاب کنید. و پس از پرداخت، 24 ساعت بعد سایت خود را دریافت کنید امروز، کسب و کارها شروع به فروش آنلاین کرده اند تا فروش خوبی داشته باشند. و شرایط کرونا باعث شد مردم به خرید آنلاین عادت کنند. به همین دلیل داشتن فروشگاه اینترنتی یا وب سایت شرکتی یکی از تعهدات تمامی شرکت ها، بازرگانان و تمامی مشاغل می باشد.

بسیاری از افراد کسب و کار خود را در فضای مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام و ... ارائه می کنند. اما با ظهور قوانین جدید مانند طرح حفاظتی و غیره، کسانی که یک کسب و کار آنلاین در رسانه های اجتماعی راه اندازی کرده اند همیشه از شکست فروش آنلاین آنها می ترسند. در حال حاضر کسانی که کسب و کار اینترنتی خود را شروع نکرده اند احساس می کنند در بازار کسب و کار آنلاین عقب مانده اند و کسانی که فروش اینترنتی دارند بسیار سریعتر از دیگران رشد می کنند.

هر شرکت طراحی سایت خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد که آن را از سایر شرکت های طراحی سایت متمایز می کند. مهم ترین ویژگی ما طراحی سایت ارزان در تهران در عین حرفه ای بودن است. شما می توانید با هر بودجه ای سفارش ساخت سایت خود را بدهید و بهترین وب سایت را برای ارائه خدمات و کسب و کار خود داشته باشید. در ادامه با مهم ترین خدماتی که ما برای طراحی سایت در تهران ارائه می دهیم بیشتر آشنا خواهید شد.

سایت پشتیبانی
هدف ما تنها ساختن وب سایت نیست، بلکه از لحظه دریافت سفارش طراحی وب سایت تا بهبود کسب و کار شما در کنار شما هستیم. نگهداری وب سایت شما یک ساله است و ما تمامی خدماتی که در قرارداد شما به عنوان تعمیر و نگهداری وب سایت ثبت شده است را به طور کامل انجام خواهیم داد. نگهداری سایت شما تا 6 ماه رایگان است و در صورت تمایل می توانید قرارداد لازم را برای ادامه نگهداری تمدید کنید. اگر می خواهید سایت شما مانند طراحی سایت نمونه ساخته شده توسط تیم طراحی حرفه ای آریا تهران باشد، می توانید با تماس با همکاران ما، درخواست طراحی سایت مورد نظر خود را ثبت کرده و برای عقد قرارداد به شرکت طراحی سایت آریا تهران مراجعه کنید.

مدیریت سایت
با سپردن طراحی وب سایت تجاری خود به تیم حرفه ای آریا تهران، دیگر نگران مدیریت سایت نباشید. شرکت طراحی سایت آریا تهران تمامی مراحل بهبود کسب و کار شما را در نظر گرفته و سایت را از صفر تا 100 مدیریت می کند و تا رسیدن به سود مطلوب در کنار شماست.

ما متعهد به طراحی یک وب سایت ایمن و افزایش امنیت سایت تا حد امکان هستیم. از دیگر ویژگی های وب سایت های طراحی شده بهینه سازی سرعت و رعایت اصول سئو می باشد.

علاوه بر موارد فوق، شاید مهمترین ویژگی کار ما این باشد که شما را به یک مشتری دائمی تبدیل می کنیم! بله درست است که بسیاری از افرادی که تاکنون با تیم مدیریت سایت کار کرده اند به دلیل پشتیبانی مناسب و کیفیت خوب به شرکت های دیگر مراجعه نمی کنند.
ارزان ترین طراحی سایت با قیمت بسیار پایین:
به دنبال طراحی سایت ارزان با قیمت بسیار پایین باشید که در برخی شرکت ها به فروش می رسد

این می تواند مشکلات زیادی را در آینده برخی از شرکت ها ایجاد کند

طراحی سایت ارزان، ساخت وب سایت با قیمت های بسیار پایین

در این صورت هدف فقط فروش است و خبری از نگهداری وب سایت در آینده نیست.

این وب سایت ها معمولا از کیفیت کافی برخوردار نیستند و ممکن است در آینده با مشکلات زیادی مواجه شوید.

با کیفیتی منحصر به فرد، با توجه به نیاز مشتری، تمامی امکانات رفاهی در ارزان ترین طراحی سایت گنجانده شده است

سعی می کند تا حد امکان توجه کارفرما را به خود جلب کند عوامل مختلفی در میزان طراحی مشاغل وجود دارد

از جمله: نحوه پیاده سازی وب سایت، سئو و موارد دیگر

بهینه سازی رتبه سایت، افزودن ویژگی های اضافی و…

مزایای خرید سایت ارزان چیست؟


طراحی سایت ارزان قیمت در صورتی که به صورت کیفی و بر اساس اصول سئو انجام شود می تواند سکوی پرشی برای کسب و کار شما باشد و دارای مزایای فراوانی از جمله هزینه بسیار پایین شروع کار، جذب مشتری بیشتر و توسعه و گسترش زمینه فعالیت و بسیاری موارد دیگر باشد. مزایای برای شما.

مزایای خرید سایت ارزان چیست؟


بازار هدف کسب و کار شما را گسترش می دهد

اگر فروشگاهی دارید تقریبا افرادی که در نزدیکی فروشگاه شما زندگی می کنند یا از کنار آن می گذرند شما را می شناسند اما با خرید یک سایت ارزان و داشتن یک استراتژی تجارت الکترونیکی مناسب می توانید محصولات خود را در معرفی و فروش در همه جای کشور و گاهی و کل جهان.

مقرون به صرفه است و نیاز به سرمایه کمی دارد

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، نیازی به خرید یا اجاره مغازه، فروشگاه یا مکان فیزیکی دیگر ندارید و حتی می توانید فروشگاه خود را در منزل خود و از طریق اینترنت راه اندازی و راه اندازی کنید.

شناسایی بهتر بازار هدف
هنگامی که شخصی در اینترنت برای محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید جستجو می کند، قطعاً می تواند بسیار بیشتر از کسانی که بدون میل یا درخواست خود تبلیغات تلویزیونی را تماشا می کنند، مشتری شما شود. بنابراین یک سایت ارزان هزینه های بازاریابی شما را بسیار کاهش می دهد.

پانسیون
در وب سایت فروشگاه، خریدار می تواند در هر ساعت از شبانه روز خرید کرده و به صورت نقدی به صورت پرداخت الکترونیکی پرداخت کند. اما فروشگاه فیزیکی با توجه به قوانین مدیریت اماکن فقط در زمان‌های خاصی می‌تواند باز باشد، بنابراین فروشگاه اینترنتی شما در تمام روزهای هفته ۲۴ ساعته باز است.

سرنخ ها را افزایش دهید
یکی دیگر از مزایای خرید یک سایت ارزان، جدای از کسب و کار شما، این است که مشتریان جدیدی پیدا می کنید که ممکن است قبلاً حتی نام شهر و محله شما را نشنیده باشند و این باعث افزایش فروش شما می شود.

انعطاف پذیری
در کشور ما موارد زیادی داریم که می توانیم از هر کدام برای فروش بیشتر استفاده کنیم و مثلا تخفیف های ویژه بدهیم. اما این موارد در فروشگاه واقعی برای ما هزینه و دردسر زیادی دارد، اما در فروشگاه مجازی تغییراتی را که دوست داریم خیلی سریع انجام می دهیم و برخی از محصولات خود را در فروش و تخفیف ویژه قرار می دهیم. این کار نیاز به زمان زیاد و هزینه زیادی ندارد.

تبلیغات در سایت
طراحی یک وب سایت حرفه ای تنها چند قدم شما را به اهداف تجاری خود نزدیک می کند، اما اگر می خواهید از رقبای خود جلوتر بمانید و به سوددهی بیشتری برسید، باید کار خود را با تبلیغات چاشنی کنید. یکی از مهمترین خدمات طراحی وب سایت ما ارائه پکیج های تبلیغاتی فضای مجازی و رپورتاژ تبلیغات سایت و طراحی بنرهای منحصربفرد برای مشتریان گرامی می باشد. مراقب باشید، یافتن یک شرکت توسعه دهنده وب سایت کافی نیست، باید به دنبال شرکتی باشید که علاوه بر طراحی سایت، خدمات اضافی تخصصی نیز به شما ارائه دهد. شاید تصور کنید که این نوع طراحی سایت با قیمت بالایی همراه است، اما بهتر است بدانید که ما در آریا تهران نیز این خدمات را برای بسته طراحی سایت ارزان خود ارائه می دهیم و برای ظاهر حرفه ای شما ایستاده ایم.

مشاوره تجاری
برای اینکه بتوانید در ماراتن رقابت تجاری برنده شوید، باید با اصول تبلیغات و بازاریابی دیجیتال و راه های افزایش درآمد آشنا باشید. تیم اختصاصی طراحی سایت آریا تهران با بررسی رقبای تجاری بهترین خدمات مشاوره کسب و کار و سئو را به شما ارائه می دهد و تا محل فروش و افزایش سوددهی در کنار شماست.
در ارزان ترین طراحی سایت:
باید توجه داشته باشیم که قیمت پایین دلیل بی کیفیتی سایت یا نبود آن است

البته قبل از هر چیز باید بدانیم که ارزان ترین طراحی سایت نیز مانند همه حرفه هاست

در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص حرفه ای وجود دارد

بیایید با طراحی سایت بیشتر آشنا شویم، سایت را با ظاهر بهتری خواهیم ساخت.

ما همچنین می دانیم که:
کسب و کارهای کوچک به دلیل محدودیت هایی که دارند به دنبال ارزان ترین خدمات طراحی سایت هستند

بنابراین مهمترین ویژگی این سایت ها قیمت و ارزان بودن آن است تا بتوان از آن برای اقشار استفاده کرد.

برای داشتن یک وب سایت خوب، درآمد کم را افزایش دهید.

اطلاعات مفیدی را در اختیار مشتریان قرار دهید
گاهی در این دود و ترافیک، دادن و یافتن آدرس مغازه شما برای مشتری بسیار سخت می شود، از طرفی اگر مشتری شما را نشناسد، نمی تواند به شما اعتماد کند.

اما در فروشگاه مجازی خیلی راحت می توانید اطلاعات خود، تلفن، ایمیل، فکس، تلفن همراه، شناسه شبکه اجتماعی و حتی عکس مجوز، لوح تقدیر، مدارک مربوط به آموزش هایی که دیده و بسیاری موارد دیگر که مشتری شما به آنها اعتماد کرده است را قرار دهید. و به این ترتیب مشتریان شما خیلی راحت تر به شما اعتماد می کنند

دید کسب و کار
اگر هنگام خرید یک سایت ارزان به سئو و بهینه سازی آن توجه کنید، فروشگاه اینترنتی شما در موتورهای جستجو مانند Gool و Yahoo و ... دیده می شود. و هرچه افراد بیشتری روی سایت شما کلیک کنند و بازدید شما بیشتر باشد، فروش شما بیشتر می شود و ارزش و اعتبار شما در دنیای تجارت مجازی بالاتر می رود. بگذارید ساده بگویم، اگر سایت شما در رتبه اول گوگل قرار بگیرد، درآمدی بیشتر از یک مغازه طبقه همکف در پاساژ علاءالدین برای شما به همراه خواهد داشت.

طراحی سایت در زمان کمتر و هزینه کمتر
از آنجایی که سایت ارزان از قبل آماده شده است، خیلی سریع برای شما آماده می شود و قیمت آن بسیار کمتر از سایت های تخصصی است.

نقطه قوت فروش ارزان سایت مجتمع دیجیتال آرتاراسان این است که یک پلت فرم سایت سازی نیست که در آن شما در انتخاب خود محدود باشید.

نمونه ایجاد شده در بین صدها سایت را مشاهده می کنید و آن را خریداری می کنید و متن و تصاویر و مشخصاتی را که مشاورین آرترسان از شما می خواهند می بینید و در عرض چهل و هشت ساعت سایت خود را دریافت می کنید.

توسعه وب سایت سفارشی
ما می توانیم هر سایتی را طراحی کنیم. شما می توانید هر نمونه سایتی را از سایت های خارجی و ایرانی پیدا کنید و طرحی را به ما سفارش دهید تا سایتی جذاب و زیباتر به شما ارائه دهیم. این ادعا نیست! بهترین طراحان سایت ایرانی در تیم آریا تهران حضور دارند و هر سایتی را که بخواهید در کمترین زمان به شما تحویل می دهند.

سئو سایت
با استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت شما را در تمامی جوامع مجازی به کاربران ارائه می کنیم. با به کارگیری تکنیک های دیجیتال مارکتینگ و اصول سئو، کسب و کار شما رشد صعودی خواهد داشت و به عنوان یک برند در ذهن شما نقش می بندد. شاید تصور کنید که قیمت طراحی سایت در شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران فقط برای ساخت وب سایت است، اما ما تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ را با همان قیمت برای طراحی سایت به شما ارائه می دهیم و زیرساخت های لازم برای پیاده سازی سئو در سایت را فراهم می کنیم. از هیچ هزینه ای در خدمت شما دریغ نخواهد کرد. اگر می خواهید اصول دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید و از این طریق درآمد کسب کنید، می توانید در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ ما شرکت کنید و یاد بگیرید که چگونه اساتید ما می توانند هر سایتی را بدون هیچ محدودیتی ایجاد کنند و چگونه هیچ محدودیت تیمی وجود ندارد، بنابراین هیچ تخصصی وجود ندارد. طراحی سایت آریا تهران.
ویژگی ها و ویژگی های طراحی سایت ارزان:
هزینه معقول: هزینه ایجاد یک وب سایت ارزان با در نظر گرفتن هزینه کل سایت ها
حرفه ای و گران قیمت، بسیار مقرون به صرفه و به شما این گزینه را می دهد

این به شما امکان می دهد وب سایت خود را در کمترین زمان راه اندازی و راه اندازی کنید.

وارد کردن اطلاعات در صفحات سایت: وارد کردن محتوای اولیه چند عنصر در سایت
به صورت رایگان انجام می شود. پس از تحویل سایت و کنترل پنل، امکان ایجاد و مدیریت آن وجود دارد

صفحات سایت را می توان به راحتی با استفاده از پنل کاربری سایت ساخت.

سایر ویژگی های طراحی سایت ارزان:


قالب های متنوع و زیبا: صاحب سایت این امکان را دارد که قالب را برای ظاهری به سلیقه خود انتخاب کند
وب سایت را از بین قالب های مختلف موجود انتخاب کنید. همه فرمت ها در اکثر مرورگرها

آنها در حالت مناسب و با بیشترین سرعت ممکن بهینه شده و بارگذاری می شوند.

پشتیبانی آنلاین: در صورت بروز مشکل در حین کار با بخش ارائه می شود
مدیریت سایت یا کنترل پنل از طریق قسمت پشتیبانی سایت

نگرانی های خود را مطرح کنید تا بتوانند برای رفع آنها اقدام کنند.

آماده سازی سریع در طراحی سایت ارزان: میزبانی دامنه و وب سایت یک روز پس از سفارش
بسته فعال شده و ایمیل های سایت نیز قابل استفاده خواهد بود. برای نصب قالب و ایجاد

ورود به صفحات و محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

طراحی وب سایت سفارشی و ایجاد کسب و کار آنلاین
معمولا افرادی که قصد ورود به عرصه فروش اینترنتی را دارند با استرس و دلهره مواجه می شوند و به دلیل عدم آگاهی از این زمینه نگرانی هایی دارند.

یکی از دغدغه های طراحی سایت این است که طراحی سایت و حتی سئو هزینه زیادی دارد و برای کسب و کارهای جدید قابل انجام نیست و معمولاً پلتفرم های رایگان مانند شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام را ترجیح می دهند و ... کار را انجام می دهند.

اما همه ما می دانیم که استفاده از شبکه های اجتماعی تنها زمانی می تواند برای ما 100 درصد سودآور باشد که وب سایت اصلی خود را داشته باشیم و از طریق شبکه های اجتماعی به آن وب سایت یا وب سایت لینک دهیم.

ایده طراحی یک وب سایت ارزان و ساخت یک وب سایت ارزان و خرید یک وب سایت ارزان برای شرکت ما مهم بود زیرا در 10 سال سابقه کاری ما با تمام مشاغل جدیدی که قصد ورود به عرصه اینترنت را داشتند مواجه شدیم اما به دلیل ترس از کشور و برای اینکه بتوانند این هزینه ها را بپردازند، همیشه از این حوزه دوری می کنند. اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید، پرداخت 500 هزار تومان در سال حتی کمتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

شرکت ما در تلاش است با فروش یک وب سایت ارزان به شما صفحه جدیدی را برای ورود شما به فضای آنلاین باز کند و مطمئناً فروش یک وب سایت ارزان توسط شرکت ما دلیل بر بی کیفیتی کار ما نخواهد بود.

قیمت ارزان برای ساخت وب سایت


یکی از رایج ترین سوالاتی که مشتریان از ما می پرسند این است که آیا طراحی وب سایت گران است؟ در واقع پکیج های مختلفی در شرکت طراحی سایت آریا تهران وجود دارد و شما می توانید با هر بودجه ای بهترین وب سایت را برای نمایش و ارتقاء کسب و کار خود طراحی کنید. هزینه طراحی سایت در تهران از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است، اما اگر بسته طراحی سایت ارزان ما را انتخاب کنید، تضمین می کنیم که هزینه های بسیار کمتری نسبت به سایر شرکت ها از شما دریافت می کنیم. هزینه طراحی سایت با وردپرس با هزینه ساخت سایت با cms خاص متفاوت خواهد بود و اگر تجربه زیادی در ساخت سایت ندارید و دانش فنی مدیریت سایت را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم. برای ایجاد یک سایت وردپرسی در قسمت بالا جدول قیمت طراحی سایت را برای شما قرار داده ایم تا از نرخ طراحی سایت در آریا تهران بیشتر بدانید. ما علاوه بر طراحی سایت، خدمات سئو را نیز ارائه می دهیم و سعی در بهبود کسب و کار شما داریم. آریا تهران بزرگترین شرکت سئو در تهران است که خدمات خود را با بهترین قیمت ارائه می دهد.

سفارش طراحی سایت ارزان


اگر می خواهید وب سایتی با کمترین قیمت داشته باشید و زمان زیادی برای ساخت آن ندارید، خرید یک وب سایت آماده را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با خرید یک وب سایت آماده در کمترین زمان یک وب سایت حرفه ای راه اندازی کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.
مراحل سفارش طراحی سایت و یا خرید سایت آماده از مجموعه ما بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی فرم ثبت سفارش وب سایت را در این صفحه پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و شما را در جریان قرار دهند. شرایط و قیمت ایجاد وب سایت با وردپرس یا برنامه ریزی شده و همچنین قیمت خرید سایت تمام شده را به شما اطلاع می دهد.
مزایا و معایب طراحی سایت ارزان:
کم هزینه ترین طراحان وب سایت و شرکت های طراحی سایت که با هزینه کم طراحی و تولید می کنند

وب سایت ها کم نیستند، حتی ابزارهای طراحی سایت نیز وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید

از آنها استفاده کن. این گزینه ها می توانند پیشنهاد خوبی برای کسب و کار جدید باشند

افراد عادی که نیاز به یک وب سایت ساده با قابلیت ارائه و نمایش اطلاعات تماس دارند.

بنابراین برای افرادی که قصد درآمدزایی از طریق سایت را ندارند مناسب است.

خدمات طراحی سایت ارزان:
خدمات طراحی سایت با قیمت مناسب و حرفه ای معمولا توسط قالب های آماده و یک ارائه می شود

یکی از معایب آن این است که بسیاری از افراد دیگر نیز می توانند از این فرمت استفاده کنند، بنابراین ایمن است

این قالب را در سایت های دیگر خواهید دید اما جدای از آن طراحی سایت ارزان مزایای زیادی دارد

یکی از این مزیت ها سرعت آماده سازی و راه اندازی سایت است که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود

به موقع انجام می شود مهم ترین و اصلی ترین مزیت آن می تواند قیمت باشد

طراحی سایت جایی است که برای داشتن یک وب سایت مناسب هزینه بسیار کمی می پردازید.

خرید یک سایت ارزان همانطور که در سایت مشاهده می کنید به چند بخش تقسیم می شود و شما می توانید با انتخاب هر کدام با توجه به بودجه خود در اسرع وقت کسب و کار آنلاین خود را بسازید و شروع به فروش آنلاین کنید و پس از مدتی به نفع شماست، می توانید از هزینه های جانبی برای ارتقاء پلتفرم خود استفاده کنید و می توانید سایت خود را به مشتریان بیشتری معرفی کنید.

در زمینه خرید یک وب سایت ارزان چندین طرح مختلف از جمله وب سایت هایی که از نظر نوع متفاوت و دارای نرخ های متفاوتی هستند مانند وب سایت فروشگاهی، وب سایت شرکتی و وب سایت آموزشی با موضوعات حتی کوچکتر ارائه کرده ایم.

به عنوان مثال، اگر یک کلینیک زیبایی دارید، قالب ها و دموها برای کسب و کار شما در نظر گرفته شده اند و می توانید با توجه به مواردی که دوست دارید، دمو مورد علاقه خود را از بین چندین دمو مختلف انتخاب کنید. شما آنلاین پرداخت می کنید.

و تعرفه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سایت خود را خریداری کرده اید پس از پرکردن فرم اطلاعات از طریق شرکت ما تمامی کارها در مدت 24 ساعت انجام می شود.

برای کار با سایت خود فیلم های آموزشی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، اگر تیمی برای مدیریت و مدیریت سایت خود ندارید می توانید این کار را به تیم ما بسپارید و نرخ های مدیریت وب سایت شما در بخش های مختلف قابل توجه است. پس از خرید یک وب سایت ارزان، دیگر نگران نگهداری و آموزش نخواهید بود زیرا شرکت ما تمامی این وظایف را به شما ارائه خواهد کرد.

سایت خود را ایجاد کنید
ممکن است با دانستن هزینه طراحی وب سایت حرفه ای در شرکت های دیگر تصمیم به ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار خود بگیرید. با ارزیابی هزینه طراحی سایت وردپرسی، هزینه طراحی سایت اختصاصی و حتی هزینه سئو، فکر این که می توانید با یادگیری طراحی سایت و سئو کسب درآمد کنید زیاد نیست. ما در آریا تهران امکانات آموزش طراحی سایت و دوره های سئو را زیر نظر بهترین مدرسان سئو و طراحی سایت در تهران با مدارک فنی و حرفه ای بین المللی فراهم کرده ایم. با گذراندن این دوره جامع می توانید وارد بازار کار طراحی سایت شوید و به راحتی کسب درآمد کنید. برای اطلاع از شرایط و ضوابط دوره آموزشی طراحی سایت روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت ارزان برای طراحی سایت و افزونه ها
یکی از امکاناتی که سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته است اضافه شدن سفارشات است.

سفارش افزودنی مرحله سفارش است که در آن می توانید ویژگی های جدیدی را به سفارش خود اضافه کنید

اضافه کردن این ویژگی ها شامل راه اندازی پیش نمایش، سفارشی سازی قالب، بهینه سازی سایت،

پشتیبان گیری ماهانه، آموزش با هزینه اضافی به سفارش اضافه می شود.

اطلاعاتی در مورد طراحی سایت ارزان و زمان تحویل
همانطور که می دانید در صورت انتخاب قالب سفارشی سازی افزونه، زمان تحویل 48 ساعت است

در صورت عدم انتخاب این گزینه زمان تحویل 24 ساعت می باشد تمامی اطلاعات از کنترل پنل سایت و کنترل پنل

پس از تکمیل، میزبان از طریق ایمیل به شما معرفی خواهد شد

و به حساب شما ارسال خواهد شد.

منبع: کول آرت

آدرس سایت ما را فراموش نکنید: https://coolart.ir/

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 14 شهریور 1401 زمان : 16:52 بازدید : 476 نویسنده : رویا

پوکه معدنی

پوکه قروه یکی از معروف ترین انواع پوکه در ایران است و در شهرهای مختلف ایران از جمله قروه، شیراز، اصفهان، تهران و سایر شهرها به فروش می رسد که در زیر شما را با انواع قیمت پوکه بیشتر آشنا می کنیم.
باید بدانید که ما چندین نوع سنگ داریم، اما عجیب ترین سنگی که بشر شناخته است، سنگ معدنی قروه است. ماده معدنی که یکی از خواص شگفت انگیز آن متخلخل بودن است.
مگر اینکه می تواند سنگ باشد ولی خصوصیات آن با سنگ های دیگر متفاوت باشد.

پوکه معدنی نوعی ماده معدنی است که اگر آن را با یک سنگ معمولی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که چقدر این سنگ عجیب است.

ابتدا نحوه تشکیل این کانی را توضیح می دهیم.

چگونگی شناسایی و استفاده از پوکه معدنی به زمان امپراتوری روم باز می گردد.

هنگامی که دمای زمین افزایش می یابد و سنگ های زیرزمینی در معرض گرما قرار می گیرند، سنگ ها به مواد مذاب تبدیل می شوند.

این مواد وقتی به زمین می رسند به صورت گدازه در دامنه های آتشفشان رسوب می کنند.

در آن زمان شرایط آب و هوایی به دلیل وجود گازهای سمی در منطقه تغییر کرد.

هوا بارانی است.

اما سنگ ها هنوز داغ هستند با بارش باران روی سنگ ها، مواد معدنی برای چند ساعت خنک می شوند.

با سرد شدن گدازه، ماده معدنی تشکیل می شود که به دلیل شرایط، وزن و قدرت آن با سنگ های دیگر متفاوت است.

این سنگ همان پوکه معدنی است.
لیست قیمت پوکه معدنی در شهرک قروه
قیمت پوکه قروه به گونه ای است که با توجه به دانه بندی، هر چه از سایز کوچک به بزرگتر ارزانتر شویم، ارزان می شوند. در لیست زیر آخرین قیمت پوکه قروه در سال 1400 را مشاهده می کنید.
در تعریف پوکه معدنی می توان گفت که پوکه معدنی دانه های سنگی سبکی هستند که اگر آنها را در کنار سنگ های معمولی قرار دهیم متوجه می شویم که کمی متفاوت و عجیب هستند.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که منشا پوکه معدنی چیست؟ باید گفت که فعالیت کوه های آتشفشانی یک پوکه معدنی را تشکیل می دهد که به آن پوکه نیز می گویند. البته فعالیت های آتشفشانی علاوه بر تولید پوکه معدنی، منبع تولید عقرب و دیاتومه های رسوبی نیز می باشد.

سوال دیگری که مطرح می شود نحوه ایجاد پوکه معدنی است باید گفت این مواد معدنی زمانی به وجود می آیند که گاز از ته گدازه شیشه خارج شده و بخواهد سریع سرد شود. پوسته های معدنی بسیار سبک هستند و این مزیت باعث کاربردهای زیادی در ساخت و ساز شده است.

مزیت استفاده از پوکه معدنی در ساختمان چیست؟ باید گفت که با توجه به موادی مانند ماسه، وزن کم پوکه معدنی و همچنین سختی زیاد و تخلخل زیاد آن را به یک کاربرد خاص تبدیل کرده است. پوکه معدنی به رنگ سفید و گاهی به رنگ خاکستری مایل به زرد و سفید دیده می شود. دانه های پوکه معدنی شامل دانه های بسیار ریز و ذرات گرد و غبار در قطعات بیش از 100 میلی متر قطر می باشد. میزان مصرف مورد نیاز پوکه معدنی بسته به قطر دانه های آن ممکن است متفاوت باشد.
قیمت انواع پوکه معدنی ساختمانی
قیمت انواع پوکه معدنی به عواملی مانند: وزن، حمل و نقل، نوع پوکه معدنی ساختمانی، نوع بسته بندی بستگی دارد. وزن مخصوص پوکه بر حسب متر مکعب محاسبه می شود.

 

 

قیمت پوکه معدنی


قیمت پوکه ساختمانی بر حسب متر مکعب یا تن می باشد. فروش به صورت کیلویی نیز امکان پذیر است. اما زمانی که وزن یک محصول تغییر می کند، روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد و قیمت آن را تغییر می دهد. یکی دیگر از مؤلفه هایی که بر قیمت پوکه معدنی ساختمانی تأثیر می گذارد حمل و نقل آن است.

هزینه های تحویل نیز بر قیمت پوکه معدنی ساختمانی تاثیر می گذارد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پوکه معدنی 1400، نوع پوکه معدنی ساختمانی است.

از انواع پوکه معدنی ساختمانی می توان به نخود، عدس، ماسه و پوکه معدنی سیاه اشاره کرد. بهترین نوع پوکه معدنی ساخت قروه می باشد که با توجه به کیفیت آن مطمئنا قیمت آن از سایر انواع پوکه بیشتر است. اما پوکه معدنی بادام شبیه پوکه نخود و عدس است و در سایزهای بزرگتر تولید می شود و قیمت پایین تری دارد.

پوکه یکی از مصالح ساختمانی است که دارای دو نوع معدنی و صنعتی می باشد. پوکه معدنی ماده ای طبیعی است که به دلیل فعالیت های آتشفشانی از دل کوه استخراج می شود و با قیمت نسبتاً مناسبی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تفاوت این ماده با موادی مانند شن و ماسه سختی بالا و وزن سبک آن است. پوکه معدنی به رنگ سفید یا تقریباً سفید یا زرد موجود است. بهترین و سبک ترین پوکه معدنی از دامنه های کوه قروه کردستان برای استفاده در ساختمان سازی استخراج می شود.

قیمت انواع پوکه معدنی ساختمانی

موارد استفاده و کاربردهای پوکه معدنی

پوکه معدنی ساختمانی عمدتاً بسیار سبک بوده و در ساختمان سازی کاربرد دارد. پوکه معدنی ساختمان یکی از مصالح جدید ساختمانی است که به دلیل نو و کم بودن غریبه ها، بسیاری از فواید این سنگ پا هنوز برای عموم شناخته نشده است.
در مورد معدنی پوکه قروه باید گفت که این نوع سنگ فقط در ایران یافت می شود.

شهری در کردستان است که به عنوان بزرگترین تولید کننده پوکه معدنی شناخته می شود.

نام این شهر قروه است.

هر پوکه معدنی که از این شهر استخراج شود به اختصار اسکوریا نامیده می شود.

در واقع مردم ایران نام اسکوریا را بر روی پوسته معدنی قروه گذاشته اند.

سنگ عقرب یا سنگ معدنی قروه به رنگ های قهوه ای، خاکستری، سیاه و سبز یافت می شود.

در حالی که استفراغ تبریز به رنگ های سفید، زرد و کرم در دامنه های کوه سهند استخراج می شود.

پوکه قروه تنها پوکه با کیفیت بسیار بالا در ایران می باشد.

وزن مخصوص پوکه معدنی

پوکه معدنی قروه در اکثر صنایع کاربرد دارد.

اما مهندسان علاوه بر توجه به خواص پوکه معدنی، به وزن آن نیز توجه زیادی دارند.

وزن سنگ پوکه معدنی قروه چیزی بین 0.5 تا 0.7 است که اگر بخواهیم عدد ثابتی را در نظر بگیریم باید بگوییم که وزن مخصوص سنگ پا کمتر از 1 است.

این ویژگی پوکه باعث استفاده از پوکه در پروژه های بزرگ شده است.

چون هم سبک است و هم خواص زیادی دارد.

اگر به کیفیت کار خود اهمیت می دهید و می خواهید کارتان در تمام پروژه های صنعتی بهترین باشد، باید از بهترین متریال استفاده کنید.

پوکه سبک و استحکام بالایی دارد، بنابراین بهترین گزینه برای افزایش سرعت کار شماست.
پوکه معدنی چیست؟ شاید امروز کمتر کسی باشد که نام پوکه معدنی را نشنیده باشد و از کاربرد آن آگاه نباشد! پوکه معدنی یکی از سنگ های آتشفشانی است که در اثر فعالیت های آتشفشانی به وجود می آید. نام علمی این سنگ پوکه یا پوکه است. از کانی های موجود در این سنگ می توان به آهن، آلومینیوم، منیزیم، کلسیم و سدیم اشاره کرد، اما باید توجه داشت که این کانی ها به صورت اکسید در این سنگ یافت می شوند.
پوکه چیست؟ پوکه برتر
پوکه یک سنگ آذرین سبک و بسیار متخلخل است که در طی فوران آتشفشانی در حال فوران تشکیل می شود. این ماده در بتن سبک، به عنوان سنگ تراشی برای محوطه سازی و به عنوان ساینده در محصولات مختلف صنعتی و مصرفی به عنوان سنگدانه استفاده می شود. بسیاری از نمونه ها دارای تخلخل کافی برای شنا در آب هستند در حالی که به آرامی جذب می شوند.

ترکیب پوکه


بیشتر توده های پوست از ماگما خارج می شوند که با گاز زیادی شارژ شده و دارای ترکیب ریولیت است. به ندرت می توان پوکه را از ماگماهای گازی با مصرف زیاد ترکیبات بازالتی یا آندزیتی استخراج کرد.

 

محصولات پوشک: انواع محصولات بهداشتی و زیبایی که حاوی پوکه هستند. اینها عبارتند از معروف "صابون گدازه"، که دست های کثیف را با لکه های ساینده کوچک روی کف پا خیس می کند، کرم لایه بردار پا که به عنوان لایه بردار برای صاف کردن "صندل"، "دو سنگ" و یک اسفنج با پوسته ساخته شده است. کارهای توکار.

 

 

پوکه معدنی در کجا استفاده می شود؟


پرمصرف ترین سنگ پوکه در ایران تولید بلوک های بتنی سبک و سایر محصولات بتن سبک می باشد. هنگامی که این بتن مخلوط می شود، وزیکول ها تا حدی از هوا پر می شوند. این باعث کاهش وزن بلوک می شود. بلوک های سبک تر می توانند نیازهای سازه ای ساختمان را کاهش دهند یا نیازهای اساسی را کاهش دهند. هوای جمع شده همچنین عایق بیشتری از بلوک ها را فراهم می کند.
کاربرد پوکه معدنی چیست؟ این سنگدانه های کم فرآوری شده می توانند کاربردهای زیادی در بخش های مختلف صنعتی و ساختمانی داشته باشند.

به عنوان مثال در پاسخ به کاربرد پوکه معدنی می توان از مهمترین کاربرد آن به عنوان پرکننده فضاهای خالی و عایق صوتی و حرارتی و همچنین کاهش حجم سازه در زیرساخت های مختلف استفاده کرد. در محصولات سبک مانند ملات، پوشش ها، بتن سبک، خاک کشاورزی و محصولات قیری نیز می توان به طور گسترده برای پوکه معدنی استفاده کرد.

کاربردهای پوکه معدنی در طول تاریخ چیست؟ باید گفت که از زمان های بسیار قدیم از این کانی های سبک استفاده می شده است به عنوان مثال در سال 273 قبل از میلاد در روم باستان می توان به استفاده از پوکه معدنی در بنادر سازی اشاره کرد. کیلومتر به بندری در غرب ایتالیا. نوعی سبک دانه نیز در ساخت استادیوم کولوسئوم و معبد پانتئون در رم استفاده شد. سنگ معدنی نیز در ساخت کلیسای صوفیه در استانبول در قرن ششم استفاده شد.
اولین عامل موثر بر قیمت، میزان وزن مورد نظر شما برای پوکه معدنی است. وزن مخصوص پوکه معدنی بر حسب مترمکعب محاسبه می شود اما پوکه ماسه ای استثنا است که بر حسب تن محاسبه می شود. روش دیگر استفاده از کیلوگرم است که برای تخمین قیمت تمام پوسته ها استفاده می شود.
پوکه معدنی قروه دارای انواع مختلفی در اندازه های مختلف می باشد. مانند عدس، بادام، فندق و غیره. هر کدام از این نوع استفراغ ها قیمت مخصوص به خود را دارند که در محاسبه قیمت نهایی تاثیرگذار است.

قیمت پوکه قروه
قیمت پوکه
پوکه معدنی قیمت
قیمت پوکه معدنی قروه
قیمت پوکه صنعتی
قیمت پوکه مصالح ساختمانی
پوکه صنعتی قیمت
قیمت هر متر مکعب پوکه معدنی
قیمت پوکه ساختمانی
پوکه ساختمانی قیمت
قیمت روز پوکه معدنی قروه
قیمت روز پوکه معدنی
قیمت هر تن پوکه معدنی
قیمت پوکه معدنی 1400
قیمت پوکه بادامی
قیمت پوکه معدنی در تهران
قیمت پوکه معدنی ریز
قیمت هر کیلو پوکه معدنی
قیمت پوکه مصالح ساختمانی
خرید پوکه معدنی
خرید پوکه
خرید پوکه صنعتی
خرید پوکه ساختمانی
فروش پوکه معدنی

پوکه قروه
پوکه معدنی قروه
پوکه ی معدنی
معدن پوکه قروه
پوکه معدنی قروه سنندج


عامل دیگری که می توان پنهان کرد به کیفیت پوکه معدنی بستگی دارد. هر چه سنگ پا سبکتر باشد، سبک تر است هر چه تخلخل و چگالی کمتر باشد، استحکام و کیفیت بالاتری دارد. بنابراین شما باید نسبت به قیمت های بسیار بالا یا بسیار پایین شک داشته باشید.

منبع: پوکه برتر

آدرس سایت: https://pokebartar.ir/

نظرات (1) تاریخ : جمعه 03 دی 1400 زمان : 15:31 بازدید : 57 نویسنده : رویا

آرتا فرانکلین عمری طولانی داشت و هرگز از روایت ساده پوشاک-به-ثروت-به-اعتیاد-به مواد مخدر-تولد دوباره بسیاری از معاصرانش پیروی نکرد. فرانکلین در آسایش نسبی متولد شد و تحت تأثیر ترکیبی پیچیده از جاه طلبی بی رحمانه و تقوای فرزندی قرار گرفت تا فقر شدید. با این همه پیچیدگی ، لیسل تامی ، کارگردان تئاتر ، روایتی نسبتاً اساسی ، تا حد زیادی م effectiveثر ، ایجاد می کند و بر تلاش های فرانکلین برای یافتن صدای خود و سپس غلبه بر شیاطین که او را تحت تاثیر قرار می دهند تمرکز می کند. پس از صحنه های دوران کودکی با اسکای داکوتا ترنر جنیفر هادسون ، دوست داشتنی و با استعداد "ری" جوان ، در دهه و نیمی جایی که از سولیست کلیسا به سوپراستار جهانی رفت ، به عنوان آرتا بازی می کند. خواننده جوان نوارهای خود را با آواز خواندن در کلیسای پدرش (فارست ویتاکر) و در تورهای مختلف در سراسر کشور به دست آورد ، اما حرفه سکولار او مجموعه ای از شکست ها است تا اینکه او کار خود را با تهیه کننده جری وکسلر (مارک مارون) شروع می کند - علیرغم بی اعتمادی حسادت آمیز او. شوهر تد (مارلون وایانز). در پس مبارزات حرفه ای فرانکلین ، اسرار شخصی تاریک تر وجود دارد: این واقعیت که او اولین بار در سن 12 سالگی باردار شد و با قسمت های افسردگی دست و پنجه نرم کرد. فیلم به ارتباط او با مارتین لوتر کینگ جونیور (گیلبرت گلن براون) و مبارزات انتخاباتی وی در زمینه حقوق مدنی اشاره می کند ، اما در مورد میزان خطرناک بودن و پیشگام بودن وی کاملاً صحبت نمی کند. غالباً تمرکز فیلم بر حلیم ظاهری و ذخیره عمیقاً دختر یک کشیش است ، به طوری که گاهی اوقات اراده آهنی زیر آن را از دست می دهیم. این خانم فرانکلین ، خواننده قدیمی است که در سال 2008 بیانسه را صدا زد زیرا ظاهراً تینا ترنر را ملکه روح تلقی می کرد در حالی که او را در گرمی معرفی می کرد ، که موضوعی رادیکال تر می ساخت - و متاسفانه این فیلم به پایان نمی رسد. تقریباً تا آنجا خانواده فرانکلین در این امر دخیل بودند و شاید این امر برخی از مسطح ترین بخش های زندگی او را توضیح دهد. با این وجود ، کاملاً می توان از سرسپردگی و ناامیدی او نسبت به پدر کاریزماتیک خود استفاده کرد ، بدون اینکه بدانید آنها چگونه دو بارداری اولیه خود را طی کردند. هادسون به فرانکلین برتری می بخشد-واکنش های چهره او در حالی که ایستاده های شوهر پرخاشگر او بی ارزش هستند-اما دشوار است که شخصیت زیادی را در فیلمنامه ای که در رویدادهای تغییر دهنده جهان و نیمی از فهرست پشت فرانکلین حرکت می کند ، تطبیق دهید ، و در حالی که تامی داستان را به زیبایی پیش می برد. ، او تقریباً به اندازه موضوع خود نوآور نیست ، با عکسهای زیبا و ایستا و رویکرد عمدتا خطی. گوشت شگفت انگیزی در نگرش نزدیک ، محبت آمیز و شدید او نسبت به خواهرانش و عاشقانه های تندش روی استخوان باقی مانده است.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 16 شهریور 1400 زمان : 15:33 بازدید : 56 نویسنده : رویا

دن استیونز ، با چشمان آبی یخی و آلمانی با لهجه انگلیسی ، به امکانات کمیک عجیب و غریب تام متمایل است ، و جذابیت بسیار جالبی دارد ، زیرا او به نیازهای صاحب جدیدش توجه می کند ، خواه آماده کردن یک "صبحانه کوچک عاشقانه" یا مرتب کردن او. در ثانیه صاف می شود ایگرت به عنوان آلما ، زنی آسیب دیده را معرفی می کند که پس از یک دلشکستگی به محل کار خود عقب نشینی کرده است ، اما مراقب هرگونه ارتباط صمیمی جدید باشید. (یک صحنه مکانیسم توانایی های جنسی تام و درک حساس برنامه ریزی شده او از رضایت را آشکار می کند.) ساندرا هولر (تونی اردمان) طنز ناخوشایندی را به عنوان وکیل ربات ناپاک ارائه می دهد که آنها را به هم وصل می کند. تحقیقات آلما شعر غیرمنتظره ای را در متون باستانی کشف می کند ، اما آیا او می تواند عاشقانه هایی را نیز در مدارهای پیچیده تام پیدا کند؟ فیلمبرداری بندیکت نوینفلس از تابش نور خورشید ، چراغ های خیابان و دیوارهای سفید درخشان برای شبیه سازی بررسی دقیق در این امر تجربی استفاده می کند ، در حالی که فیلمنامه شرادر به طور سیستماتیک هر خط برنامه های احساسی آلما را رمزگشایی می کند. I'm Your Man یک داستان علمی تخیلی با روح و عاشقانه ای است که برای بزرگسالان نوشته شده است. درست مثل قهرمان مکانیکی اش ، این فیلم لطیف نیز جذاب ، هوشمند و به طرز حیله گرانه ای طراحی شده است تا بتواند دل شما را به دست آورد.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 شهریور 1400 زمان : 20:30 بازدید : 46 نویسنده : رویا

عنوان دانمارکی Wildland Kød & Blod است که به معنی "گوشت و خون" است. شاهکار اصلی با نه تنها برش فضایی اسکاند نوآر ، کارگردان تازه کار ژانت نوردال ، نه تنها با افشای قلب تیره احشایی خود ، بلکه با برهنه کردن روابط خانوادگی پیچیده ای که در مرکز داستان قرار دارد ، وارد می شود. در هر سرویس جریانی ، می توانید آن را تحت عنوان "جنایت" پیدا کنید ، اما این رنگ های مختلف آن ، از پرتره یک نوجوان ناراضی گرفته تا تمرین با وحشت محکم را رعایت نمی کند. نوردال ، کارگردان واحد دوم درام سیاسی دانمارکی بورگن ، لحن منحصر به فرد خود را از همان ابتدا تنظیم می کند ، با یک عکس دلگیر کننده از یک ماشین واژگون و به دنبال آن یک مونتاژ اکسپرسیونیستی با جزئیات سفر به بیمارستان. معلوم می شود که آیدا (ساندرا گلدبرگ کامپ) 17 ساله از تصادف رانندگی جان مادر معتادش را نجات داده است. او سپس به عمه خود بودیل (سیدس بابت نودسن) ، که او را از دوران کودکی ندیده بود ، می رود و در حومه دانمارک زندگی می کند و در خانه با عموزاده هایش به سر می برد: یونس نر آلفا (Fjel Joachim Fjelstrup) ، مدام AWOL David (Elliott Crosset Hove) و بازیگران ویدئویی Mads (Besir Zeciri). بودیل خانه را با فضایی آفتابی اداره می کند که قلب فولادی را زیر و رو می کند. از آنجا که این قبیله نزدیک و حساس است ، تجارت خانوادگی یک راکت تهدید کننده برای جمع آوری بدهی است ، صحنه های اولیه فعالیت های پلید آنها روی چهره آیدا ظاهر می شود ، هنگامی که او در ماشین منتظر می ماند در حالی که برادران به کار خود در پس زمینه می روند. البته ، یکی از مجموعه ها به طرز وحشتناکی اشتباه می شود و آیدا مجبور می شود بین سکوت یا گفتن حقیقت به مددکار اجتماعی خود یکی را انتخاب کند. در نمای کلی ، کمی احساس Animal Kingdom-y به نظر می رسد ، اما Wildland دو نقطه تمایز دارد. اولین مورد فیلمبرداری نوردال است که به نوعی مناظر دانمارکی را شوم ساخته است ، لحظات کلیدی توسط نمره تکان دهنده فردریک هفمایر ردیابی می شود. ثانیاً ، این یک فیلم جنایی نادر است که به زنان خود فضا می دهد ، کامپ به عنوان یک نوجوان ترسو فوق العاده و کنودسن همیشه عالی ، در عین حال دوست داشتنی و بی رحم ، به عنوان مادر شب. نتیجه ممکن است برای برخی خاموش باشد ، اما وایلدلند در نهایت یک درمان تنگ و پرتنش ارائه می دهد. Wildland یک فیلم گانگستری اصلی و جذاب است که به طور غیرمعمول توسط زنان رانده می شود و با سکته های سنجیده و سنجیده روایت می شود. یک کارت تلفن منحصر به فرد برای کارگردان ژانت نوردال.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 14 شهریور 1400 زمان : 17:28 بازدید : 51 نویسنده : رویا

به نظر شما پرانو بیلی باند متولد ساختن فیلم های ترسناک بود. غوغا در شورت و حتی موزیک ویدئوها جذابیت های او را آشکار می کند: وهم آور ، تاریک ، وحشتناک. حتی آلت تناسلی کاملا قطع شده وجود دارد. سانسور-اولین ویژگی او-زندگی را در فیلم کوتاه تند و زننده بیلی باند آغاز کرد. اما تفاوت مهمی با سانسور وجود دارد: این بار ، محور داستان او یک زن است. و زنانی که در فیلم های تندخو هستند به طور مرتب توسط مهاجمی ناشناخته مورد تعقیب ، تجاوز و/یا مچ پای خود قرار می گیرند - ناخن های انگشتان به طور ناگهانی در گل فرو می روند. HOMEMOVIESREVIEWSC بررسی سنسور انید (نیهام الگار) در انگلستان تاچر به عنوان سانسور کننده فعالیت می کند: فیلم ها را برای محتوای شدید در اوج وحشت اخلاقی در مورد ناآرامی های ویدئویی بررسی می کند. اما سختگیری انید در مورد شغلش با تجزیه ناگهانی ناپدید شدن خواهرش متلاشی می شود. توسط تری وایت | ارسال شده در 16 08 2021 به نظر شما پرانو بیلی باند متولد ساختن فیلم های ترسناک بود. غوغا در شورت و حتی موزیک ویدئوها جذابیت های او را آشکار می کند: وهم آور ، تاریک ، وحشتناک. حتی آلت تناسلی کاملا قطع شده وجود دارد. سانسور-اولین ویژگی او-زندگی را در فیلم کوتاه تند و زننده بیلی باند آغاز کرد. اما تفاوت مهمی با سانسور وجود دارد: این بار ، محور داستان او یک زن است. و زنانی که در فیلم های تندخو هستند به طور مرتب توسط مهاجمی ناشناخته مورد تعقیب ، تجاوز و/یا مچ پای خود قرار می گیرند - ناخن های انگشتان به طور ناگهانی در گل فرو می روند. محتوای حمایت شده چرا نباید در مورد پاکسازی وحشت کنید توسط دانشگاه کاونتری این دنیایی است که سانسور بلافاصله شما را در آن غوطه ور می کند ، زیرا در فیلم های فازی باز می شود ، بافت غیرقابل انکار یک نوار ویدئویی. به سرعت در یک اتاق بدون پنجره و پر از دود قرار می گیرید زیرا دو سانسور فیلم را کالبد شکافی می کنند و اینید (الگار) یک دفترچه یادداشت دارد که حاوی یادداشت "چشم بر هم زدن-بسیار واقعی است" است. اینید کاملاً مری وایتهاوس نیست ، اما با بلوز دکمه دار و عینک های محکم با زنجیر ، فاصله چندانی با او ندارد. او به مادرش می گوید انگیزه او برای انجام کار سانسور "محافظت از مردم" است. چرا خیلی زود روشن می شود: او آخرین فردی بود که در خواهرش وقتی در کودکی در جنگل ناپدید شد. فیلم این سال را مطرح می کند: چه کسی با گذراندن این شرایط ، فیلم ها را برای زندگی سانسور می کند؟ چه کسی در تمام طول روز به تماشای فیلم های خشونت آمیز و تماشای دوباره آنها می نشیند؟ کسی که سعی می کند آنچه را که غیر از این است خارج از کنترل او باشد برطرف کند؟ یا ، همانطور که پیشنهاد می شود ، بی سر و صدا ، کسی که به دلایل دیگر ، فردی که ممکن است برای ما کمتر خوشایند باشد ، به سمت او کشیده شده است؟

نظرات (0) تاریخ : جمعه 12 شهریور 1400 زمان : 16:25 بازدید : 51 نویسنده : رویا

نیکولاس کیج با ریش ریش ، خون آلود و حساب چند کلمه ای که دارد ، برای این ایندی جذاب جذاب ظاهر می شود ، نه قلم هایی از لحظات خشم آمیخته با الگوهای رفتاری و نه هیجان انگیز انتقامی شبیه به Taken که ممکن است انتظار آن را داشته باشید. این بازیگر نقش راب ، یک جنگل نشین اورگونیایی را بازی می کند که گوشت خوک شکارچی ترافل ، سیب ، در صحنه ای از تهاجم تکان دهنده به خانه به سرقت می رود. ما اطلاعات کمی در مورد زندگی او قبل از آن لحظه خشونت آمیز-حداقل نه-حداقل-ندارم ، اما مردی که از خط درخت بیرون می آید ، با چشم وحشی و شبح زده تر از قفس در پرنده آلن پارکر ، چیزی است که ما هرگز ندیده ایم. قبلا دیده شده. این شبیه یک دید بزرگ پا است. خوک (2021) Pignapping می تواند این کار را برای یک شخص انجام دهد ، اما نمی تواند کل داستان باشد. چیزی که بقیه فیلم را خاص می کند ، تلاش یک نفره کیج برای اپل نیست ، بلکه دنیایی است که او دوباره به آن وارد می شود: یک صحنه غذاخوری با غذاهای پورتلند که تقریباً از نظر طنز کاملاً دوست داشتنی است (حتی باشگاه مبارزه مخفی خود را دارد). تنها ارتباط راب با انسانها یک فروشنده ترافل و رانت کامارو است که به نام امیر (الکس ولف ، به اقیانوس های ناامنی شگفت انگیز برخورد می کند) ، که او را به رستوران های مختلف منحصر به فرد می برد. امیر با عذرخواهی از دروازه بان می گوید: "این بازی شبیه مرد بارانی بین داستین هافمن و تام کروز است:" او بودایی است.

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 10 شهریور 1400 زمان : 18:19 بازدید : 58 نویسنده : رویا

ترس های پرش با صدای بلند در دستور کار دیوید بروکنر (The Ritual) در مقیاس کوچک اما هرگز ترسناک روانی کسل کننده نیست. ربکا هال بث است ، معلمی که شوهرش اوون (ایوان جونیگیت) جان خود را از دست داد و او را مجبور کرد تا تنها در یک دریاچه خلوت وحشتناک و خلوت زندگی کند که در طراحی های بزرگ به خانه نگاه می کند. مانند تمام تصورات مدرن هالیوود از بیوه بودن ، مشروب وجود دارد (اینجا براندی است) و کلیک کردن روی عکس های قدیمی در مک بوک تا زمانی که بث شروع به تجربه چیزهای عجیب و غریبی می کند: صدای تپش در ، یک شبح برهنه در دریاچه ، انفجار موسیقی AOR بیرون در نیمه شب فیلمسازی بروکنر زیباست و ترس را در دریاچه ایجاد کرده است. همانطور که بث مظنون است او توسط اوون تحت تعقیب قرار گرفته است-او همچنین آثار بعدی تجربه نزدیک به مرگ را نیز دارد-فیلمنامه نویسان بن کالینز و لوک پیوتروسکی بسیاری از جزئیات عجیب و غریب عکس ها را در تلفن اوون از زنی که ظاهر می کند ، ارائه می دهند. درست مانند بث ، یک یادداشت مرموز خودکشی ("هیچ چیز به دنبال تو نیست") ، خانه ای بر فراز دریاچه که تصویر آینه خود اوست و مجموعه ای از نقشه های وحشتناک الاغ. حتی در شرایط ماوراءالطبیعه چیلر شبح ، پیوستن به نقاط دشوار است. اما فیلمسازی بروکنر ، به جز استفاده بیش از حد از جلوه های صوتی بزرگ برای ایجاد شوک ، زیبا است و ترس را در دریاچه ایجاد می کند ، در حالی که هال-یک ژانر قوی پس از بیداری و هدیه-وحشت را افزایش می دهد. او نه تنها از بازی عناصر تیز و شکننده شخصیت بث نمی ترسد (اوایل صحنه فوق العاده ای وجود دارد که در آن نمای خود را رها می کند و صداقت کامل را به مادری که از درجه پسرش شکایت می کند ارائه می دهد) ، بلکه به طور کامل متعهد می شود صحنه های عجیب و غریب تری در فیلمنامه: لحظه ای به طور بالقوه قابل ملاحظه ای که در آن او را در آغوش گرفته است به طرز شگفت انگیزی مثر است. بث یک قهرمان ترسناک نادر است که به ماوراء طبیعت متمایل می شود تا اینکه از آن فرار می کند و هال آن قوس را برای تمام ارزشش بازی می کند.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 08 شهریور 1400 زمان : 20:19 بازدید : 70 نویسنده : رویا

نه سال پس از فیلم مهیج (به معنای واقعی کلمه) مارتا مارسی می مارلن ، نویسنده و کارگردان شان دورکین با داستانی کاملاً چالش برانگیز و کاملاً متفاوت باز می گردد. The Nest is Marriage Story که یک قطعه مجلسی کاملاً تزیین شده است ، با Escape To The Chateau ملاقات می کند ، یک تصویر عمیق از شکست رابطه در اتاقها و راهروهای یک عمارت بزرگ. به لطف اجراهای کاملاً تعدیل شده توسط جود لا و به ویژه کری کون The Leftovers ، فیلمی است که از قصه گویی معمولی به نفع رویکرد پیچیده و بیضوی اجتناب می کند که موضوعات متنوعی مانند نفس مرد ، کلاس و بهترین راه برای به هم خوردن را درگیر می کند. رهایی از اسب مرده مطمئناً به صبر و حوصله نیاز دارد ، اما پاداش های مفیدی را ارائه می دهد. لانه Nest در اواسط دهه 80 تنظیم می شود ، اما مانند یک فیلم هیجان انگیز دهه 90 باز می شود ، یک خانواده ثروتمند در یک خانه بزرگ آمریکایی زندگی می کنند ، دو اتومبیل در گاراژ ، یک دستگاه اسپرسو ، به طور کلی (یک آهنگ زهی از ریچارد Arcade Fire رید پری بر خطر تأکید می کند). به نظر می رسد خانواده مدل: پدر انگلیسی روری اوهارا (حقوق) ، مادر آمریکایی آلیسون (کون) ، پسر ده ساله بن (چارلی شاتول) و دخترخوانده نوجوان روری سام (اوونا روشه). با وجود طعم خوب پولی ، دورکین آن را با ناراحتی هایی تزریق می کند که ایده آل یک واحد شاد را نادیده می گیرد. وقتی روری اعلام می کند که خانواده اش در انگلستان در حال افزایش هستند ، فیلم وسیله دیگری برای تقویت روابط پیدا می کند: یک عمارت عظیم و کمی فرسوده در ساری که روری با افتخار اعلام کرد که ضبط آلبوم را در خانه لد زپلین انجام داده است. آنها ممکن است در هتل Overlook زندگی کنند.

اگر به دنبال داستان سرایی معمولی با ضربات طرح و نقاط عطف هستید ، The Nest برای شما مناسب نیست. در عوض ، دورکین ، که در دوران کودکی بین ایالات متحده و انگلستان گشت و گذار می کرد ، تعدادی ویدئوهای داخلی را جمع آوری می کند که به آرامی به تصویری جذاب از ازدواج در بحران تبدیل می شود. هر چه جلوتر می رود ، هر صحنه جذاب تر از قسمت قبل می شود: شامی که در آن آلیسون روری را به خاطر مزخرفی درباره آنتونی هاپکینز در زمینه تئاتر ملی خوب صدا می کند. روری به مادرم (آن رید) در املاک شورا می رود ، یا توسط راننده مینی کابین (جیمز نلسون-جویس) در درس های زندگی آموزش می بیند.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 06 شهریور 1400 زمان : 5:16 بازدید : 66 نویسنده : رویا

در اینجا یک انیمیشن خانوادگی از پرو است که داستان جادویی را در آمازون با مجموعه ای از موجودات اساطیری از افسانه جنگل های بارانی می چرخاند - و مهمتر از همه ، از منظر شخصیت های بومی روایت می شود. بنابراین شرم آور است که خیلی چیزها در اینجا به طرز عجیبی احساس می شوند ، با وسواس های دیوانه وار و شخصیت های جانبی عجیب و غریب که بچه ها قبلاً در ده ها فیلم دیده اند. همانطور که ناامیدکننده است ، Ainbo قهرمان سرکش کمی پلاستیک به نظر می رسد: او یک دختر پر لوبیا در سنت موآنا است-با اراده قوی و شجاع-اما او مرا به یاد یک سورپرایز LOL اند! عروسک ، با چشمان درشت و جذابش ، کراپ تاپ زیبا و حاشیه بلندی شیک. تبلیغات با این حال ، یک حس ماجراجویی وجود دارد زیرا Ainbo - یک شکارچی کارآموز از قبیله ای در اعماق جنگل بارانی - به تنهایی برای نجات روستا اقدام می کند. (شما نیز چنین می کنید ، مانند یک تفریحگاه آبگرم لوکس از ویژگی Condé Nast Traveller به نظر می رسد.) تمام مکان توسط یک دیو جنگل شیطانی ، Yacuruna ، یک توده شکل دهنده دود سیاه با چشمان قرمز درخشان نفرین شده است (ممکن است او نیز چنین باشد) برای بچه های کوچک ترسناک است) مشکل اینجاست که قبیله Ainbo افسانه های قدیمی را رها کرده اند. هیچ کس داستان های او در مورد یاکورونا را باور نمی کند یا اینکه او دو حیوان روحی دارد که به او کمک می کنند: یک تاپیر ضعیف ، تند صحبت می کند و یک آرماندیلوی کم نور. تلاش Ainbo او را به یک لاک پشت غول پیکر افسانه ای ، Motelo Mama ، و سپس به یک تنبل بدخلق می برد. طرح مانیکال با موضوعی سازگار با محیط زیست اما درهم و برهم است. یک دقیقه تهدید برای روستای عینبو قطع درختان و استخراج غیرقانونی است ، لحظه دیگر یاکورونا است که احساس می کند یک پلیس بیرون است. مطمئناً بچه های پیش دبستانی برای این پیام که افراد مقصر هستند ، خیلی جوان نیستند؟ Ainbo: Spirit of the Amazon در 27 آگوست در سینماها اکران می شود

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 04 شهریور 1400 زمان : 20:11 بازدید : 68 نویسنده : رویا

اطلاعات کاربری
موضوعات
  • نقد فیلم

  • خبرها

    صفحات جداگانه
  • درباره ما
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 940
  • بازدید کلی : 4,686